tisdag 12 april 2011

Tar mej en snabbis...


Har jobbat i dagarna två och känner mej helt utmattad.

Men det kan ju bero på att jag har tränat fem dagar i rad med


Igår blev det spinning och idag power.

Måste ju säga att det är ruskigt skönt efteråt.


Ni vet när man slänger de blöta kläderna i tvätten och hoppar in i en varm härlig dusch, yes.


Det står inte på.

Påsken knackar på och fort går det.


Här i köket sitter jag och bloggar, mejlar mm.
Har koll på det mesta från den här platsen och det gillar jag.



Snipp, snapp slut!!


Ikväll blir jag inte långvarig på nedervåningen.

Blev vaken på tok för länge igår kväll.


Åkte iväg och handlade efter träningen och det ska man ju bara inte göra jag vet.

Kom hem med massor av mat och det är ju iof bra men inte på kvällen.


Hur som haver så drog jag igång och lagade fyra maträtter.

Ett litet matmaraton och ikväll var det ju hur skönt som helst att slippa laga nåt.


Imorron är det möte på förmiddan och datakurs på eftermiddan.

Min vän 'bandy' Pia och jag ska äta lunch imorron och jag gissar att det blir på Kinarestaurangen.

Hon gillar den maten hon. :)


Men nu drar jag ner rullgardinen och lägger mej.

Packa väskan till morrondagens träning måste göras med.


Natti Natti snyggingar.


Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar