torsdag 14 april 2011

Påsk i all ära men gult, nja.


Det kommer nog inte att bli så mycket gula detaljer hos oss i påsk.

Ett par citroner får räcka som bidrag.

Dom här är riktigt stora och fina i skalet och kommer att inom kort användas i mat och bak. :)
Jag sitter och söker på nätet efter ett recept på en god paj till påsk med citron och chokladsmak, mmm.




En sjuk (liten) stor dotter och min man.



Hej alla finingar!!


Idag har jag inte mycket att klaga över, inget alls faktiskt och det känns ju bra.

Både för mej och säkerligen för er med.


Men nu tänker jag låta det ha sin gilla gång.

Man kommer till slut fram till att vissa saker får man ju svar på med tiden så tills dess att det inte blir nåt klartecken så va tusan.


Njuter nu av livet, våren och det som betyder mest.


La´Familia...


Hoppade träningen ikväll och nu kommer det dåliga samvetet ikapp mej.

Men känner att min ben och den härlig tränarkänslan inte riktigt infunnit sej idag.

Verkar ju hänga ihop med att jag kommit mer i balans.


Filippa är fortfarande sjuk och hemma från skolan.

- Hur mycket snor kan man få i en näsa, egentligen.?

Jaa det undrar jag med, stackars hjärta.


Mannen har krattat lite idag och imorron är vi lediga tillsammans och avslutar.

Evigheter sen känner jag som vi var det men välbehövligt.

Det blir en sovmorron och sen en lång frukost i sängen.

Tänker ev baka scones om jag inte sover för längen.


Nu lite pyssla om och mysa med de bästa.


Kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar