fredag 8 april 2011

Idag är det en spännande och nervös dag för mej.

Ni vet man pratar om saken och tipsar och hjälper till i den mån man kan och det är det mest enkla och självklara sak i världen.

Men att bli intervjuad om det, gahh.


En liten panikångest smög sej på mej igår kväll när jag förstod att det är idag som dom kommer till mej från tidningen.

Varför tackade jag JA?

Why???



Hallåj mina dagens finingar!!


Har bakat lite och plockat ihop lite efter lite pyssel igår.

Om någon timme kommer dom hit från lokaltidningen och ska gör en intervju med mej om inredning.


Känner mej inte helt bekväm i den här sitsen som jag har hamnat i utan funderade på om jag inte skulle avboka det hela i morse när jag vaknade.

Det gjorde jag inte så nu är det bara att gilla läget.


En härlig Fredag, ta till vara på den.


P & K


Å.

1 kommentar:

  1. Men va kul för dig!!
    Det kommer att gå jättebra.
    Ska bli kul att se artikeln sen.
    Ha en superfin dag och Lycka till.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera