söndag 17 april 2011

Nu är kärringen på plats...


Äntligen är det lite helg efter hårt slit på Ica i helgen.

Nu är jag inte ledig förrän på Fredag.


Mycket fint & gult.

Dock är den inte min och inte kommer jag ihåg var jag hittat bilden.


En sliten "Muffinsmidja".

Tränade efter jobbet och det var så att säga mycket förlösande för både kropp och själ.




Här är hon kärringen på plats på verandan.

Fick henne för så många år sen att jag glömt hur många av min mamma.

I ur och skur har hon varit med och är riktigt fulfin...



Hello på er girls & boys!!


Måste säga att äntligen är det kväller så det är lagligt att gå och lägga sej.

Orkar inte umgås eller mysa ikväll, inte alls.

Är verkligen off ikväll.

Har alla ungarna hemma och vi har ätit gott men har inte riktigt någon ork att glo på tv eller film.


Kväll efter kväll så blir det att man hamnar där.

Det är tur att det blir helg, snart.

En del trevligheter väntas då och det ser jag verkligen fram emot.


Tänker ta mej en lååång och varm dusch och ladda för både jobb och träning imorron.

Dom rosa handskarna åker på för lite scrubb också.


Önskar alla som orkar en fortsatt trevlig kväll.


Go´natt min skatt.


Å.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar