lördag 2 april 2011

Tänder lite ljus och myser i ensamheten..


Inte riktigt för jag har sjukt ont i min mage.

Jobbade till kl 15, gick hem 2 tim tidigre.

Man är ju lite nojjig för magsjukan som härjar och trodde ett tag att det var min tur nu.

Men över min döda kropp (peppar, peppar).

Väl hemma så stupade jag i sängen och tänkte sov, sov, sov.

Frös och låg och skakade men till slut så lyckades jag.

Älskar att tända ljus.

Inget går upp mot ljus och soft musik och nåt gott att dricka.

Mysfaktorn är hög för mej då.



Jacob och Empe 3 myser i soffan.

Ja det är väl så här man gör det nu för tiden.

I helgen myser dom i Ljusdal.


Här ett kort till pappas fru.

Jodå jag kunde ha tröjjan, Anita som jag fick av dej.



Att ha lördagnatt.!!


Är hemma helt själv.

Inte en enda unge är hemma heller.

Gillar ju att ha egentid men då vill jag vara frisk och pigg.

Nu är det magsmärtor som stör min "home alone" feeling.


Men får ju en ny chans till veckan då ialla fall mannen ska bort i 3 dagar på kurs i huvudstaden.

Då får jag passa på att rodda för något mycket spännande som händer på Fredag.


Nu tänker jag prova att äta lite så får jag se om det blir bättre eller sämre.


Sleep well Sweeties.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar