söndag 3 april 2011

Raindrops keep falling on my head.


Vaknade upp med smattrande mot fönstret.

Ett vårregn som får den sista snön att försvinna lite fortare, yes.

Har haft en underbar morgon.

Låg kvar i sängen mycket längre än jag brukar.

Fick frukost på sängen av mannen och en välbehövd massage.

Mina axlar och min nacke mår inte alls bra.


Bild; Martha Stewart.

Ett underbart arrangemang.



Go'förmiddag!


Efter en lång och plågsam natt med en mage som inte har varit i balans så kan jag meddela att jag mår mycket bättre idag.

Inte helt 100 men nära på.

Vet inte riktigt vad det är med den, (förutom att den är på tok för stor) men ont har det gjort.

Det kanske blir en tur till sjukhuset om det inte ger med sej helt.

Har ett bråck på övre magmun som brast för något år sen och är stort som en pingisboll, typ.

När det krånglar så är det inte roligt.

Men vet ju inte om det är det som är felet.

Det får absolut inte brista något mer säger läkaren för då blir det riktigt illa.

Nog om detta.


Min Fröken Frostig och jag var ute på en prommis häromkvällen när hon berättade att hon kanske blir utan jobb i Maj.

En kollega till henne hade frågat vad hon ska göra då.

Jag tänker bli snygg.

Det blir att börja träna och få ordning på min kropp.

Har sett att det är halva priset på botox också, haha.


Ja dit har inte jag kommit ännu men en härlig ansiktsbehandling står i mitt schema framöver.

Fick nämligen ett presentkort på det från Topp till Tå när jag fyllde år.

Tänkte ta det närmare påsk och en tur till frissan med.

Nu ska jag leta efter målarfärgsburken och måla en soffa.

Ett vårtecken och absolut ett friskhetstecken.


Må så gott.


Å.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Hoppas att magen slutat krångla och att du mår bättre igen. Har du skaffat ny soffa eller en modell äldre som behöver målas? Lycka till! Jag har miljoner projekt men de trängs bara i mitt huvud och jag får absolut iiiiiiingenting gjort. Kram från Tintin

    SvaraRadera