måndag 7 november 2011

 I ätartagen på stan i Söderhamn.
Inte ofta man åker dit fast vi bor mellan det och Bollnäs.
 Go fika med min J på Waynes Coffee. 
Blev så mätta på lunchen att vi delade på en morotskaka.
Det är så förbaskat gott tycker jag och med en stor latte med kanel så är det ju helt magiskt..
Blir nog lite baka av någon dag nu när jag är ledig.
 Wayne´s Coffee
 Morgonens; Tröttast.nu
Efter den natten, oh my så var jag inte att leka med.
Ni vet man är så trött att man bara vill kräkas, eller något.

 Eftermiddagens moi.
Efter lite sömn och med maten på bordet så känns det lite bättre nu.

Middagen som blev pasta al dente med bacon/svamp och ostsås.
Ja jag vet att jag har mycket sås men det är ju den som är det göttaste.


Tjenisar på er!

Tänk att den här dagen snart är slut, skönt.
Sov ju en del efter jobbet och sen var det bara att fixa till mej för att åka och gapa stort ett tag.
Tandläkaren är inte att leka med alltså och nu är det klart på ena sidan.
Tar upp det igen efter jul/nyår.

Bra blir det btw och dyrt med.
Att ha lite tjejmys med bara Filippa hemma gör inte ett dugg ont.
Tänkte vi skulle käka chips och choklad och se fotbollsgalan.
Det ätbara har hon inget emot och det fantastiska tv valet av mej det vet hon inte om än, surprise.
Men jag gör som jag brukar.
Kör med utpressning.
Ni vet inget mammamys med gosaker om jag inte får bestämma tvkanalen.
Känner mej som en segrare redan nu, :)
Ja jag hatar att förlora så det är bäst att gå ut stenhårt.

Trevlig kväller.

Puss & Kram

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar