onsdag 23 november 2011






Bilder; Bloomingville.


Att ha vaken natt...

Det är inte alltid så enkelt men med lite filmer så går det bra.
Har två stycken som jag snart ska ta mej igenom.
Den ena är Bad teacher och den andra heter Something borrowd.

Imorron efter det att jag sovit ska jag ta och göra ett ryck på övervåningen hemma.
Fick idag se att dammet lagt sej över den.
Det går verkligen inte att skylla på dimman ute.
Hade gärna skyllt på den men det går väl inte att skriva i den va.

Idag var jag och lämnade in anställningspapperet på mitt nya jobb.
Snart är det ju 1 Januari och dax att börja där.
Ska bli hur kul och spännande som helst.
Men först blir det kick off med alla nya kollegor, nice.

Ni som inte sover ännu tycker jag att ni ska passa på för snart är det morron igen.
Hade gärna sovit hemma i min renbäddade säng.

Natti natti till er som får och kan sova. 

P & K

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar