tisdag 1 november 2011

Härliga November dag.

Har ett fantastiskt fint 1 November idag.
Redan 7 C varmt tidigt i morse och nu skiner solen, lovely.


Påslakan; Mille Notti.
Carla Blå.

Påslakan; Mille Notti.


Taaaadaaaa!!!

Har en ledig dag idag och det var inte helt lätt när Js klocka ringde i morse.
Eftersom  jag skulle skjutsa honom till jobbet så visste jag ju att jag bara
var tvungen att vakna jag med.
Men jag är nog världens tröttaste idag, MY LORD.
Mina ögon ville verkligen inte öppna sej och kroppen den var
inte heller med på noterna.

Ska strax köra Filippa till farmor för dom ska åka bort i några dagar och sen
ska väl en liten rödtopp och en son väckas för lite mysfrukost med mej. =)

Idag blir det fönsterputsning och städ.
Tänker fixa lite med gardiner och förbereda för att sätta upp
adventsstjärnorna till helgen.

Kom på att jag hunnit fixa köttfärssås redan som blir lunchen idag med
spagetti al dente med riven parmesan, yummie.
Skönt att det är gjort så man bara kan värma snabbt mellan alla damm hundar.
Jaa kan man bli annat än trött, nope.

Love Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar