onsdag 30 november 2011

Bästa tiden är nu...

Tänder ljus och myser med en kopp latte.
Snart drar sysslorna igång och allt rullar på igen.
Att få egentid att samla ihop en del energi är inte dumt.

bild från zandvoort.


Go´morron!!!

Här blåser det och regnar som tusan.
Inte undra på att det släpar med adventsbestyren i år.
Ingen snö = ingen feeling.

Idag ska jag fixa klart i köksfönstret.
Satte upp gardiner i det ena fönstret i lördags men så hittade jag inte stången till det andra fönstret.
Men igår så hittade jag den  men nu finns inte den ena gardinlängden istället, suck.
Hur kunde det hända att den bara försvann sådär?

Lika dant är det i lådan utanför fönstret.
Det fattas enris i den ena så det ska också bli gjort idag.
Funderar på lite ljus där med om jag får till det med elförsörjningen dvs.

Iväg och köpa present till Lukas (systerson) som fyller tonåring idag.
Längtar efter syrrans fika och lite chill med henne.

Igår på träningspasset btw så tror jag att instruktören käkat taggtråd eller så åt jag för mycket bullar innan.
Men satan i gatan vad tufft pass det var.
Precis den låten, "satan i gatan" drar jag nu igång så att jag får upp lite tempo här hemma.

Imorron är det December och nää ingen snö syns till än, =(

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar