måndag 7 november 2011


En lördagkväll i November...

Blev bjuden på en liten fest jag och min J.
Vi var hem till Nettan och Krille först och sedan gick vi vidare till Mats och hans fru, (som jag nu glömt namnet på ).

Bild 1; Mats med fru.
2; Nettan och min J.
3; Mats som försöker få igång jukeboxen. Han lyckades.
4; Barhäng.
5; Krille och moi.

Tjena!!

Ja det må jag säga att hemma hos Mats och fru ?
 Otroligt pinsamt att jag inte kommer ihåg vad hon heter, I know.
Men iaf btw så på tredje eller om det tom är fjärde våningen i deras Herrgård så finns det ett hemmagym och en barhörna.
Som om inte det skulle vara nog så finns där ett flipperspel och en jukebox och dom fungerar, :)

Inte helt vanligt och jag har då aldrig sett någon som har det hemma.
Utslagen igår som jag blev trots bara tre glas rött så var det bara att bita ihop för ett dygn på jobbet.
Ett annorlunda dygn med mycket vaken tid.
Bra nog trött idag och turligt nog så är jag ledig i nån dag nu.

Men nu hurry hurry, ses sen.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar