söndag 13 november 2011

Far åt ....

Eller nä "Farsgrisar är vi allihopa" sjöng vi för pappan i morse.
Samma lika sång varje år.





Kväller och god mat..

Har precis ätit och är nu mättast.
Som ni ser så har jag Zlatan boken.
Men jag vill att ni ska veta att den är min, bara min.
Har sett att det var många som letat den och den är slut till farsdag.

Men jag vill bara säga att när den kom hit i veckan så sa jag till min man;
- Åk och köp Zlatan boken för den ska jag ha.
Så vad hade han för val tror ni. =)
Är lycklig ensam ägare till boken och ja ja han får låna den om han vill.

Finaste bilden på Filippan.
Den tog hon igår och jag bara älskar den och min lill strumpa.
Tänk att hon faktiskt fyller 14 år snart.
Vad hände där, tänker jag?

Imorron blir det dubbelpass på jobbet.
Så bäst att studsa i säng nu om jag ska orka.

Natti natti

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar