måndag 28 november 2011

Pälsar på mej...

Äntligen Måndag och jag är hemma och ledig.
Har varit mycket jobb nu ett tag.
Roligt det med för jag trivs ju med det jag gör.

På språng till frissan för att sätta i några hårlängder som glidit ur.
Päls från Lindex och jeans Tiger (favvojeans).

Tjenare raringar!!

Har ni det bra eller är ni sönder stressad över 1:a advent?
Jag kom igång med mitt adventsfix ganska tidigt men är inte riktigt 100 klar.
Lite småsaker som ska fixas bara.
Jobbat en del och sen varit på en och annan bandymatch.
Därför så släpar det lite här hemma.
Men nu är jag ledig till Fredag så då borde jag ju hinna bli klar till 2:a advent åtminstone.

Till helgen ska jag åka till Uppsala om inget inträffar.
Blir nog en natt där och det ska bli så skönt att komma hemifrån lite utan att man är på jobbet dvs.
Det är nog enda gångerna jag inte är hemma för tillfället det.

Men nu iväg till frissan för att se om det som hamnat på glid kan fästas dit igen.

Må så gott,

P & K

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar