torsdag 3 november 2011

När champagnén flödar =)

Igår var jag och pratade löner på mitt nya jobb och nu känns det lite mera verkligt.
Att jag fått jobbet.
Men det känns lite overkligt fortfarande faktiskt.
Blir säkert ändring på det när jag fått papperen.

Självklart så skulle detta firas också.
Det blev en härlig macka på riktigt grovt bröd, keso fetaost/oliv, sallad, några skivor rostbiff och tomat och rödlök on a top, yummie.

Detta sköljdes ner med några glas av bubbel.



En jätte tidig

GO`MORRON!!

Så var jag ett steg närmare mitt nya jobb.
Igår var det löneförhandling och det gick jättebra, =)
Börjar jobba redan den 1 Januari.

Som jag längtar nu och få sparka igång och träffa alla som har haft samma lycka som mej.
Det blir kick off i vackra Orbaden i December så då får jag se vilka mer som jag ska jobba med.

Sista bilden är på Jacke och hans "lilla rödtopp" Bianca.
Ja nu ser ni själva varför jag kallade henne det i ett tidigare inlägg.
Hon är så supersnygg i sin röda hårfärg.
Den passar henne jättebra.

Dom kom hem och kollade lite på film och åt kladdkaka med vispgrädde med oss.
Oj det blev visst för andra kvällen i rad. 
Vi åt det kvällen innan med när syrran Sofia och hennes grabb Erik kom på besök.
Det värsta är att den är inte slut än så undrar vem som får offra sej ikväll så att den tar slut någon gång.

Idag tänker jag köra ett gympass och det var verkligen inte igår.
Smyger nog igång med lite ben och mage tror jag.
Men först frukost och sen ska jag försöka hinna klart med städningen.

LOVE

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar