onsdag 9 november 2011

Med lite ny färg...


Tokgillar turkost och rosa, ialla fall ibland.
Men om det är på rätt sätt och rätt miljö så kan jag verkligen gå igång på det.

Bilder; lånade av Classic style in City.


Hallåj godingar!!


Vaknar till ännu en fin och solig höstdag.
Mitt adventsfix har kommit av sej till "frugans" belåtenhet kan jag tro.
Efter att ha sett dessa tjusiga bilder så fick jag nästan vårkänslor, what.


Eller är det något annat som gör att det är fjärilar i magen kanske.
Jag har ju en del som jag ser fram emot med förtjusning. =)


Sitter med färg i mitt hår men inte något vågat där inte.
Men jag såg ju på bilderna tidigare att det var dax nu.
Så nu hoppas jag att det blir bra och jag slipper mina grå för ett tag.


Må så gott


P & K


Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar