torsdag 3 november 2011


MELODIFESTIVALEN 2012..

En snyggisch trio och två är mej vetligt riktigt tokroliga.

Trion som leder Melodifestivalen 2012 - Helena, Sarah och Gina.
Helena, Sarah och Gina.

Tjingelingen, igen!!

Lite piggare nu eller?
Nää är nog tröttast.nu inte ett dugg och jag har bara lyckats fått i mej inte mindre än en, ok två frukostar.
Sant, jag klev ju upp så tidigt att jag kände att lunch kl 9.00, nja.
Så det blev frukost igen hära för mej.

Vad gillar ni dessa brudar, brudar?
Det har snackats en del om dom i radion igår och jag tror att det kommer att bli bra.
Eller??
Kan känna någonstans att det är märkligt att man tar in Helena som är bokad några avsnitt då så dom får förinspela henne, what...
Varför kör man inte någon som är ledig tänker jag.
Men dom kommer att köra en Dolph variant.

Nu måååste jag ta tag i röjjet här hemma, nu, PRONTO!!

Kisses & Hugs

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar