tisdag 9 oktober 2012

I backspegeln..


Det blev ett år fyllt av bröllop för min del.
Tänk att alla mina tre syrror valde att gifta sej 2012.


Min mellan 'lilla' syster Lisa hon lurade oss ordentligt.
Vi var bjudna på 2x 30 års kalas i sommar och det visade sej bli ett bröllop av det hela.
Men hon gjorde det inte i smyg ialla fall...


...det gjorde denna syster.
Min äldsta 'lilla'syrra hon slängde iväg ett sms med detta kort,
NYGIFTA!
Där höll jag på att sätta maten i halsen kan jag tala om.


Först ut  har vi min 'lilla' exotiska syrra.
Therese som är den yngsta hon gifte sej i Turkiet i Maj.
Ett annorlunda bröllop och otroligt roligt att få uppleva.

Nu önskar jag ER mina små SYRROR ett stort 

LYCKA TILL med ert liv som fruar.

Love you all,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar