måndag 8 oktober 2012

Little 'Royal' blue


En krasslig hälsning!!

Ingen vacker syn idag, mao.
Med en rödmosig näsa och ögon med stora matkassar under så får jag vara glad om min J kommer hem idag.
Kanske, kanske tror han att han har gått fel när han får syn på mej.



Här står jag i min 'royal' blåa klänning.
Vi hyrde en lägenhet i närheten av J's bror.
Inte så glammig men väldigt billig (300:-/dygnet).


Här ser ni vilket snyggt armband jag hade som jag hittade på Åhlen's.
Lika som min klänning alltså.

Ont i fötterna var bara förnamnet.
Men ni vet allt det där om att vara fin ja då får man f**n lida pin ;)
 

Ingen vanlig syn det dära.
Att mitt hår är uppsatt och jag hade tränat i fem dagar på den.
Blev väl rätt skapligt i slutet.
Fast bak blev det inte som jag hade tänkt mej men det funkade det med.
Att få ur alla nålar på natten var ingen lek.


Det blev en riktigt fin höstdag med strålande sol.
Som det har varit på andra kyrkliga (dopen av Isa och Meija) tillställningar så sjöng Josefin och det var som vanligt heelt fanastiskt fint.
Numera är hon mera en kändis från X Factor och gruppen Hey Mary.

Men hörrni nu blir det till att vila igen.
Ja ni förstår väl vilken ork jag har, non.

Hörs, Ses!!

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar