måndag 8 oktober 2012

Strike a pose..


Min vän Madde och jag hemma hos henne en Lördag för lite drygt en vecka sen.
Våra barn (som är det vackraste av alla vackra par) kom hem på besök och då blev det lite festligt med middag och umgänge.


Hello alla raringar!!

Vilken vecka det varit den som har varit och som bara har svischat förbi mej.
Fattar inte vart den tagit vägen.

Men med ett då stundande bröllop och med ett kämpande from hell med att gå ner en massa kilon för att komma i en klänning (som jag köpte i våras) så fick jag se mej besegrad av min muffinsmidja. :(
Jakten på plan B klänningen började.
Hittade en på Åhlen´s  som vi blev nöjda med jag och J, (Madde med såklart).
Men inte något ont som inte har något gott med sej.
Kom i storlek 38 istället för 42 och med mina  -10 kg så känns det helt fantastiskt.
Många år sen jag hade den sizen nu.

Men det skulle ju vara ett par skor och lite accessoarer som tog bort det tantiga (min åsikt) ur klänningen.
Inte helt enkelt i vår lille 'håla' men med experthjälp (Maddes) så blev det en helt ok kombo.
Den återkommer jag med senare för nu måste jag hoppa i säng en stund igen.
Har drabbats av en förkylning som gör att jag inte orkar sitta uppe något mera för stunden.

Men vi hörs senare,

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar