tisdag 23 oktober 2012

Tiden.


Går såå sakta ibland så jag tror den stannat.
Ibland bara rusar den iväg så jag inte hinner med istället.

Hello mina fina!!

Ja idag är det såå seegt. Mer än vanligt faktiskt.
Ligger i jordens förkylning igen.
Ja jag vet det är inte klokt.
För exakt två veckor sedan låg jag nerbäddad med feber och en näsa som var toksnorig och halsen ömmande. Nu ligger jag här igen på samma sätt, gah!!
Har varken tid eller lust med det här:(

Tittar på klockan som sitter på väggen i sovrummet hela tiden och tror att det gått flera minuter sen förra gången jag kollade men det är knappt att visarna rört sej.
Kommer att bli en lång dag det hära.
den köpte vi i somras när vi var på turné jag och J.
Om jag inte minns fel så var det i en butik i Örebro faktiskt.

Nu lite kaffe och sen blir det nog att sova en stund igen.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar