fredag 19 oktober 2012

Lugnet före...


Tjing!!

Hoppas ni har det bra bloggisar??
Jag mår bra och har ju veckans bästaste dag F R E D A G!!
Började med en sönderstyckad sovmorgon.
Ni vet när man vill sova såå läängen det bara går men blir väckt så många gånger att du tappar räkningen och till slut ger upp.
Men det var väl kanske dax när klockan blev halv 11. Ja det tyckte nog J åtminstone.

Min J är nyopererad och väldigt slow right now, skönt. Man får tacka och ta emot att han går runt i morgonrocken mellan soffan och sängen.
Det hör ju inte till vanligheterna och det är väl bara en tidsfråga inna det går i hundranittio igen.

Har varit till stan utan att besöka centrum, bara det.
Men fick några få minuter med min vän Madde som det var kvalité på.
Allt blev sagt som behövde sägas och allt blev löst som vi kunde lösa.
Men nu sitter jag här i soffan och jäser av på tok för mycket skitgod mat och glass.
Sitter i 'veranda'rummet som ju är inomhus och läser dagstidningarna och beundrar min lampa som har fått flytta in i detta rum.
Ska nu byta soffa och skinka (stjärthalva) för lite tv mys.

Trevlig kväll

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar