måndag 15 oktober 2012

Snöat in...


Ja det gör jag alltid när jag kommer på något jag gillar.
Som i det här fallet gäller mat.
Jag blev ju såå sugen på att göra thaimat och gjorde det i helgen.
Såå gott blev det och nu skulle jag kunna göra denna maträtt varje dag, typ.



Tjingeling raringar!!

Liten frånvaro igen men jag har jobbat i helgen och så när jag kom hem i fredags så var det 'liite kaos' här hemma.
Ni ska få se en annan dag vad jag gjort, kanske blir det imorron :)

Ialla fall så är det hemmet som tagit min tid ja och jobbet då.
Tvingade mej till ett träningspass nu på kvällskvisten oh my säger jag bara vad det är tungt att börja igen efter förkylningen.
men nu blir det till att göra J sällskap i bingen.
Jag har lite svårt att varva ner när jag tränar så sent.

P & K

Å

1 kommentar:

  1. Åh maten ser jätte god ut ! Dela gärna med dig av receptet :) Kram // Sanna

    SvaraRadera