onsdag 10 oktober 2012

Med kläderna på!!


Har nu strosat runt i morgonrocken i två dagar.
Gått mellan soffan, sängen, sängen, soffan.
Men idag så har jag bestämt att nu är jag på bättringsvägen.
Får se hur länge den känslan stannar och vem lurar vem liksom.


Hello sweet's!!

Hoppas ni mår bra och har klarat er från denna envisa förkylning. Borde väl inte klaga kanske men tok ogillar verkligen att vara krasslig och hemma från jobbet. Det är inte riktigt min grej och passar verkligen inte in på mej och mitt liv.
Vill ju träna och komma i form och ta dom sista kilona som är kvar, gaah.
Fy det här suger verkligen.

Innan J åkte till jobbet så startade han en brasa i kakelugnen och den försöker jag hålla vid liv.
Såå mysigt när det sprakar i den och den gosiga värmen är underbar.


Hittade min Odd Molly kofta som jag haft i några år nu.
Den passar utmärkt en kall och ruggig dag som denna.

Rosa är eller har på senare år blivit 'min' färg.
Älskar rosa :)


Nu så ska jag kolla igenom fler Mollysar som jag inte använt på flera år och som jag märkt blivit på tok för stora för mej.
Håll utkik här senare idag för jag kommer köra en 'bloppis' här på bloggen.
Kanske hittar jag nåt mer som aldrig används.

Ha det gott, ahahahtjoooo!!
Jaha där kom den ;)

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar