onsdag 10 oktober 2012

Med liite ångest...


Tjing!!

Älskar mina Mollysar men vad för man när det är fööör stort liksom.
Kanske passar det någon av er finingar??

Nu kör jag innan jag ångrar mej, lets goooo!!!



# 1.



# 2.



# 3.


# 4.



# 5.


#1, En vit tunika,  strl 3.  Pris; 600:-
#2, En ljusrosa blus med broderier i vitt och grått band att knyta runt midjan, strl 4.  Pris; 500:-
#3, En tunika i off white med broderier och liv i marinblått, strl 3.  Pris; 600:-
#4, En underklänning/längre linne i powder med fina detaljer, strl 4.  Pris; 400:-
#5, En vit blus med marinblå broderier och snörning bak i vinrött, strl 3.  Pris; 500:-


Hoppas att något ska passa er i smak och färg.
Det är köparen som betalar frakten om du inte bor i närheten av mej så vi kan ses.

Gräver lite mera för nu har jag hittat mera som kommer i min bloppis asap.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar