tisdag 16 oktober 2012

Köket blev som nytt :)


Hello!!
Tisdag morgon, usch gillar av någon anledning inte denna dag på veckan, sämst.
Alla skriver om snö på fejjan men inte har jag sett ett spår av den inte.
Skulle ju vara grymt skönt, tycker jag om det kom lite så det inte är så mörkt ute.
Jag längtar ju som en toka efter advent nu och julen med för den delen.

Så här ser det ut i köket nu.
Är nöjd och nu funderar jag på vad det ska bli för gardiner där.
Är lite sugen på att sätta upp lite mörkare i vardagsrummet nu faktiskt.
Har ju haft vita i många år nu och det är ju så fint det med och med vita stjärnorna i fönstret.
Hmm nu fick jag beslutsångest så det är ju tur ändå att det finns lite dagar att fundera på.
Hinner kanske testa lite med :))

Hörrni nu måste jag skölja ur både färgen på brynen och uppfriskande och djuprengörande mask.

See ya

Å

1 kommentar:

  1. Supermysigt! Varifrån kommer den fina lådan m Union Jack på?
    -Anna

    SvaraRadera