måndag 6 juli 2009

Ett skåp.

Go kväll!
Har jobbat idag från sju. Usch jag är verkligen ingen morgonmänniska, inte när jag måste upp ialla fall. När vi kom hem satte vi oss i solen jag och Jörgen och bägge två somnade. Vi vaknade när jag började snarka.
Fy vad jag skäms när jag vaknar, tänk om grannarna hör. Ialla fall så åkte jag och tränade afrodans och det var dans utomhus. Det var en ny upplevelse, det var ju folk om stannade och kollade på oss. Tur att jag tänkte till och tog andra brallor i dag, haha.



Ett skåp som stått i ett stall i några år. Det fattas gångjärn och handtagen måste bytas ut.
Ja och målarfärgen ska ju göra sitt också. Funderar på att måla det i samma färg som flugskåpet.



Men det är ju klart att det är ju inget fel med vitt, eller? Det är så snyggt när man skruvar i små krokar som man kan hänga koppar i eller vad man nu har.

Dags för sängen nu om jag ska orka upp imorgonbitti, kram kram Åsa.

1 kommentar:

  1. Men ååå vilket underbart skåp kommer att bli underbart fint när du målat och fixat.
    kram
    ninni

    SvaraRadera