torsdag 9 juli 2009

Moster Ingrid.

För någon helg sen åkte Filippa och jag till min moster för att hälsa på. Hon bor i föräldrarhemmet där alla syskonen är född och min mamma är äldst. Efter henne duggde det ofta, fem barn på sex år och alla är flickor. Hur lätt kan det ha vart när dom blev tonåringar och dom skulle på utedasset, helst alla samtidigt, hua.

Ialla fall så berättade Ingrid lite om när dom var små och hur dom låg alla i samma rum när dom skulle sova. Det var riktigt roligt att höra och efter det så gick Filippa som har tagit efter lite vad gäller kameran ut och knäppt lite från deras gård på de objekt som hon gillade.



Denna katt tyckte hon var hur häftig som helst så den fick det bli på en bild.




Ett litet gulligt lusthus finns det också. Tycker om dörren på det.






När hon såg min reaktion på denna bild fick jag till svar att "men jag tycker att den var så gullig", en traktor, hmmm jaja.

Jag hoppar över städningen för det har kommit nått annat emellan, nåt mycket roligre.

Må så gott och kramar från mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar