fredag 10 juli 2009

Gulliga Filippa.

Go`kväll alla godingar!

Ja då har jag jobbat kväll och kommit hem till den gulligaste Filippa man kan tänka sej.
Först frågade hon om jag ville ha en omelette och den tackar man inte nej till, himmelskt god är den. Efter det så blev jag serverad kladdkaka, som hon bakat utan recept dessutom. Vilken tur jag har. Kanske var det för att hon är så glad att Jacob kom hem igår så hon ville bjuda honom på hans favorit. Tyvärr så blev han kvar hos sin kompis så vi fick mera av det goda.

Bilderna som följer har hon knäppt själv under baket. Ja det var en del som var så suddiga så jag valde dessa två, utan hennes vetskap. Få se vad det blir för reaktion när hon märker vem detta inlägg handlar om.



Den här minen har hon alltid när hon är koncentrerad. Tycker hon ser lite cool ut faktiskt.



Resultatet, kladdkaka i en hjärteform. Kan tala om att hon har aldrig lyckats så bra, men så var hon ju väldanns fokuserad också. Eller kanske det beror på kärleken till brorsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar