söndag 26 juli 2009

Uttråkad!!

Hallåj!
Nu håller jag på att ruttna. Ni vet målarburk och pensel så fort du inte jobbar. Jag är inte den som har speciellt mycket tålamod heller så nu känner jag att jag börjar fuska också, fy på mej.
Bordet är klart sånär som på lite avskavning men sen är det fyra stolar och köksön kvar, puh.

Men snyggt blev bordet och tur är väl det. Kan inte ta nån bild för kameran är i Skara med Filippa som är där hos sin farbror och hälsar på i en vecka. Men då kanske stolarna är klara och då blir det en liten ommöblering i köket igen. Någon som blev förvånad? Näh på sin höjd att ni höjde lite på ögonbrynen men nu vet ni nog hur jag funkar.

Inte undra på att jag inte hittar i mitt hem klagar mannen. Men ho ho jag flyttar väl inte runt i skåp och lådor heller. Nänä inte än, menar han. Det är bara en tidsfråga.
Men ni vet " om du vill ha en glad fru,,,, osv." Tyst inte nu igen, säger han och låter väldigt trött.


Men den här bilden kan ju få en att drömma om ett nytt kök, eller?
Dream on, dream on darling, svarar han då, och inte ett ord till om en glad fru.
Nänä jag ska va tyst, ialla fall denna gången.
Nu blir det träning och sen ska vi ha mys senare ikväll och det ska bli spännande och se hur många vi blir.
Kramisar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar