torsdag 9 juli 2009

Tack!

Har vart uppe sen halv sex, på min lediga dag. Är det inte helt galet? Efter att jag har kört Jörgen till jobbet så har jag suttit och kollat lite bloggar och mejl. Under tiden har jag bara blivit tröttare och tröttare och tagit ett moget beslut "avboka träningen och lägg dej igen", hihi. Jaa, det tänker jag göra.
Men först vill jag TACKA alla som mejlat mej och saknar oss på caffet. Men jag tänker tala om nu att vi ska inte öppna något nytt heller. Vi känner oss rätt nöjda med de 4 1/2 åren men är så klart smickrade över att så många vill ha oss tillbaka. Vi saknar er också alla glada och trevliga kunder som vi har träffat och en del har vi lärt känna mera och en del umgås vi faktiskt med idag, kul.



Jag är i behov av att få vara för mej själv ibland och denna lilla stuga står högt på önskelistan vill jag lova. Men då skulle väl jag vilja vara för mej själv jämt om jag hade en sån.

Nu blir det sängen igen för mej en stund till och sen ska här städas innan min älskade Jacob kommer hem, längtar. Fem veckor har han varit i Malmö nu.

Sov gott, Åsa.

1 kommentar:

  1. Ja den lilla stugan skulle man inte säga nej till,så himla vackert.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera