torsdag 2 juli 2009

Hallåj, hallåj!
Här hemma händer det inte mycket nu. Vi jobbar mest och sen försöker vi vila när vi kan.
Jag jobbar imorgon också men sen är jag ledig i två dagar, puh. Det är ingen lek att jobba i den här värmen.

Igår kväll när jag och Filippa kom hem så fick vi en trevlig överraskning, min kära pappa knackade på dörren. Det var ett tag sen vi sågs men vi har så roligt när vi träffas.
Adam och Ewe kom också hem för att umgås. Jag gjorde en supergod jordgubbs paj som vi gottade oss med.





Denna gamla tunna står nere vid våran uppfart till gården och den planterar jag blommor i, lite olika från år till år. Nu är det pellisar i den och nåt annat grått som jag inte kan namnet på. Har ett vagnshjul bakom den och det är så fint, tycker jag. Känns ju lite extra fint när jag fått tunnan av farmor för någr år sen också.

Må så gott, kramisar Åsa.

1 kommentar:

  1. Otroligt vackert med blommorna och hjulet..

    Ramlade in här av en slump och kände att jag ville lämna ett avtryck. Har kollat på ett gäng av dina senaste inlägg och gillar verkligen dem så nu hamnar du på min Bloglovin så jag får följa dina kommande inlägg också..:)

    SvaraRadera