lördag 4 juli 2009

Tränat.

Hej!
Ja då var det gjort för idag och kul var det också, som vanligt. Det är afrodans som jag menar. Har nu gått tre gånger så nu kan jag snart slappna av i rörelserna. Dom kör samma koreografi varje pass och det är utmärkt för mej som inte riktigt hänger med.

Idag så höll mina brallor på att glida ner hela tiden. Jag höll på att bli smått galen när halva passet gått. Men då kom jag på den briljanta ideèn att om jag drar upp linningen så kan jag fästa den under mina tuttar i toppen. Finurligt va? Undrar vad instruktören tänkte som dessutom var av det manliga slaget.
Men jag kan lova er att detta var bättre än att dom hamnade nere vid fotknölarna.



Välkommen skyltar kan man köpa i många olika varianter. Det är ju nåt som man möts av först när man besöker någon och den här har min moster Ingrid hemma hos sej. Tycker att den är gullig och den passar in där. Jag däremot har inte riktigt kunnat hitta en som jag känner passar här hemma.

Nu mina darlings har min fantastiska dotter fixat en omelette till mej. Det är den godaste omeletten jag ätit, den som hon gör och sen blir det en dusch.

Många kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar