måndag 9 mars 2009

Att vänta..

..ja det är verkligen inte min grej. Igår kväll ringde det en tjej som vill köpa vårt ställe. Skulle kolla med banken idag, sa hon. Men vad gör man när hon inte har hört av sej? Hur ska jag tolka detta? Ja inte vet då jag. Jag vill ju veta, typ nyss hur det blir. Och idag har det varit in två till och kollat. Ja spänningen är ooolidlig just nu.


Nu hade jag tänkt att jag skulle kunna låna en bild från alla andra som är så skickliga att både arrangera och att knäppa.


Tror ni jag fixar att få över dom till mej? Nix pix!! Hur tråkigt som helst. Jag som hittat så många härliga bilder som jag vill dela med mej av. Ska försöka igen men inte ikväll dock.


Det här är ett kort på Filippas fasters katt. Tycker att det är ett kul kort hon lyckades med.

Alla som trodde att det var slut med bandypratet nu (även jag), för alla oss kan jag meddela att här hemma är det bandysemifinaler på tv och det kan man bara inte missa. Nej inte enligt de övriga familjemedlemmarna ialla fall. Men då är inte vi "pullor" inblandad. Vi har inte nåt att säga till om vad gäller tv kanalerna nu.
Sov gott alla för det ska jag, kramis Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar