måndag 30 mars 2009

Världens Bästa..

...Filippa. Kolla bara vilket grattiskort min "lill strumpa" har gjort till mej.


Som om inte det vore nog. Den här stövelknäckten har hon gjort i träslöjden.


Hon hade även köpt en bok som heter "Muffins och Smoothies". Hon har verkligen träffat rätt.




Det hade även Raringen och Adam och Ewe gjort.

Flaskhållaren den hade inhandlats från den här butiken,

och fler bilder kommer en annan gång för nu är klockan för mycket. Men jag vill tala om att jag fick en potatispress oxå av mina grabbar och Ewe.

Fick även en duschhylla, ett armband och en sjal,jättefina blommor och presentkort.
Tack alla för dom fina presenterna och för att ni kom och fikade.
Nu ska jag göra som de resterande, mm sova.
Kramis Åsa.

PS" Efter detta fikande så kan jag tala om att min "muffinsmidja" hänger kvar. "DS.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar