fredag 6 mars 2009

Efter regn kommer solsken.

Ja det sägs att så är fallet. Och det hoppas jag för min dag, eller snarare eftermiddag/kväll har verkligen varit den sämsta på länge. Men nu kan det inte bli värre hoppas jag.
Orkar inte skriva mer nu av allt som hänt idag och sen ska jag ha hand om frukosten imorron oxå.

Men en sak är säker "Va rädda om varandra, för man vet inte vad som väntar bakom nästa hörn".
Ett foto från vårt badrum. Ser ni inramningen på skåpet? Det kallas mursten och går i samma färgnyanser som golvet. Har det på flera ställen här inne och det visar jag, precis en annan dag.

Imorron berättar jag vem det är i det förra inlägget, fast det är ingen som har gissat ännu, tråkigt.

Sov gott och Kramis alla från Åsa.

1 kommentar:

  1. Gomorron !
    Jaa, vi får verkligen hoppas att efter regn kommer det solsken, det gäller mig också just nu..det har hänt mycket..
    Min mamma har fått cancer...min man är uppsagd från sitt jobb...det är sååå tungt nu..
    Kraam Anette

    SvaraRadera