onsdag 4 mars 2009

Ost, kalkon och en bit feta,


= min lunch. En sallad med lite hopplockat, eller som jag kallar den "pytt i panna". Ska idag iväg till min kompis på eftermiddan. När jag jobbade där sist så hade hon fått så mycket fint till påsk och jätteläckra ljus. Om jag hinner ska jag ta några kort och vilken häftig färg det är på ett utav blockljusen.
Dom här gardinerna bara älskar jag. Det är Raringens mormor som har vävt dom och det är i linne. Några trådar är färgade men det mesta är rålinne färg. Ett jättefint mönster är det och i den här uppsättningen är det en smal lite djupare röd färg invävt, tjusigt.
Oj nu har jag varit på rast i en kvart så det är bäst att jag går upp igen. Annars så ropar han väl snart. Tror nästan att han har PMS idag, haha.
Sköt om er och kramis från mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar