söndag 15 mars 2009

GRATTIS X2!!

Hej allihopa!

Hoppas att ni haft en riktigt skön helg. Här har solen skinit från en molnfri himmel idag.
Idag så har både min pappa från Sundsvall och min mammas sambo (sen 36 år) födelsedag. Tänk att dom fyller år samma dag. Det blir inga problem med att komma ihåg de båda iaf.

GRATTIS!!Den här fina blomman fick jag och Jörgen av Sussi i fredags. Kanske var det för att skydda oss från nåt ont den 13;onde. Men jag har hört att det inte betyder otur för tjejjer. Är det nån annan som har nån aning om det?

Kolla vad fin, vit är den oxå.

Någon som känner igen denna "kärring"? Mmm det är Göta. Hon som var överraskningen på min fest för snart ett år sen.
Det var tjejmässa i fredags och gissa om jag och min syster Sofia blev chockade när hon klev upp på "catwalken". Hon gjorde ett kul framträdande men inte tror jag att hon lyckades skapa någon ny modefluga. Eller vad tror ni?
Nu sitter jag här själv igen och gäspar. Ska göra raringen sällskap i bingen om jag ska orka en ny vecka. Sov gott alla och kramisar från mej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar