söndag 8 mars 2009

Nyfiken?

Ja nu ska jag berätta vem killen på de tidigare inläggen är; Raringen och hans barnbarn. Japp så är det. Här är hans dotter oxå, Terese heter hon och barnbarnet heter William. Här var vi på kalas för han fyllde 1 år.
Till saken hör att jag tror att Raringen är nog den yngsta morfar jag vet, 37 år. Mmm vad säger ni nu då? Nu börjar ni väl fundera på hur gammal är dottern och hur gammal var han när han fick till det? Kan tala om att Terese är 22 år så nu kan ni räkna ut det själva.

Här har William öppnat paketet och provat om det funkar,haha. Det blev lite verktyg så att han kan hjälpa pappa med renoveringen av deras hus.
Får idag se hur det går för Jacobs lag, dom åkte till Värnersborg idag. Oj nu tog jag väl i klockan fyra hade dom samling i morse. Och jag har hunnit jobba och nu bakar jag och Filippa kardemummaknyten. Kan ni gissa vad jag ska göra sen då.
Talar om det sen för nu väntar degen på att få bakas.
Kramis Åsa.

1 kommentar:

  1. Gud vilken goding!! Den lille alltså. Ja, den stora också!! Vad häftigt, hur känns det för dej?? Min äldsta dotter är sambo med en kille som har en 1,5 åring. Det blir som en försmak av att bli mormor på riktigt. Tänk att man börjar bli så gammal...Kram på dej!!

    SvaraRadera