torsdag 5 mars 2009

Från butiken och caffe.

Här är en bild från butiken jag jobbade i igår. Ser ni det turkosa blockljuset, häftig färg tycker jag. Älskar det stora zinkfatet med lökarna i. Oj, haha det där lät väl oxå.

Här står Jacob pch Ewe. Jag är på väg till butiken och dom ska hålla ställningarna tills vi stänger. Men dom är så duktiga så det fixar dom gallant (stavas det så)?
Här fick jag Jacob själv oxå. Ikväll blir det bandy för hela slanten eftersom han ska spela första kvarten med P17 då. Hoppas att dom vinner, det vore skönt. Han är 15 år, 189 cm och väger ca 83 kg, typ. Därför kändes det lite fånigt att kalla honom "lilla Grabben" som jag gjorde i mina tidigare inlägg. Men för mej är han ju det ändå såklart.
Nu är rasten slut och salladen uppäten. Snart kommer både mina framänder och öron att växa och sen skuttar jag väl fram som en, ja just det kanin.
Ha en fortsatt bra dag och imorron är det fredag, kramis Åsa.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar