fredag 18 december 2009

... - 29,5* C ...

Nu räcker det. Hur än mycket jag älskar vintern och snön och vet att det måste vara
en del - grader så säger jag bara,
ENOUGH!!
Inatt blir det till att sova med understället på och mina duntofflor.
Det är en riktig erotik dödare vill jag tala om.
"
Gillar dessa servettringar i kanel.
Något för den händige att knåpa ihop till juldukningen.
Inget för mej med andra ord.
"
Inte en bulle så långt ögat kan se och inte en meter på cykeln blev det för mej.
Kvantum ringde så jag har jobbat några timmar i eftermiddag och kväll.
Men det går fler tåg.
"
Ja visst ja imorron åker Filippa med en kompis till Gävle med tåget.
Kul för dom att åka själva och köpa lite klappar.
"
Nu blir det en kopp rykande glögg och sen en kullerbytta i säng.
Ja man måste försöka, med allt för att hålla värmen här.
Kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar