tisdag 15 december 2009


Go´morron!
Men nu kan vi glatt sjunga;
Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt
HURRA!

Även om den kan ställa till med både ryggskott och trafikkaos så
är det hur härligt med den som helst.
Vi får se till att hålla ryggen varm och inte lyfta bort snön med
ryggen utan ta i med benen och köra försiktigt så ska det fixa sej.

Har så svårt att sova nu för tiden. Vet inte vad det är riktigt som gör
att jag vaknar hundrafemtioelva gånger på nätterna och sen kliver upp
innan fem, helt sjukt. Det är som myror i mitt huvud och jag känner mej
rastlös. Men det ger sej väl. Kanske är det fullmåne nu?
Nu måste jag elda lite nere innan ungarna ska upp och iväg till skolan.
Ni får ha det så bra i snön och både skotta och kör försiktigt nu,
kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar