onsdag 30 december 2009


Hej hej!
Nu är det inte långt kvar tills vi har ett nytt år med en massa nya spännande saker att
fylla det med.
Jag och alla i vår familj har haft ett riktigt skit år -09 och vi hoppas och tror
att -10 inte kommer att bli värre.
Men en del ljuspunkter har vi och det ena var ju när vi sålde caffeét,
även om köparen inte var av denna värld.
Men det gick i hamn och tiden vi har fått nu efter med
varandra och ensamma åxå har i sej varit helt fantastiskt.
"
Med nya jobb och nya möten så har det öppnats nya dörrar och nya spännande
människor har jag lärt känna.
Det som vi är oerhört lättade över är att vår vän i "Packet" är på benen igen
efter att ha varit mycket dålig.
"
Jag ser fram emot mitt samarbete med en superhärlig tjej och vad vi ska göra
får ni rapport om senare.
Vill kolla först hur det går för oss.
"
Nu ska jag iväg på en fikatur med en annan go vän och smida lite planer.
Vi hörs senare, annars blir det nästa år.
Kramar i massor, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar