onsdag 23 december 2009


Hej mitt inatten!
"
Jag bara sitter och njuter med hela min familj är hemma och även Evelina är här.
Har varit ledig idag med min Raring och det har varit skönt.
Vi börjde morgonen med att damma hela nedervåningen och sen
åkte träningskläderna på.
Det blev ett spinningpass för mej och gymmet för J.
En fantastiskt god lunch och sen handlde vi det sista, tror vi i både klapp och matväg.
"
Hemma igen lagade grabbarna middan och vi städade klart och nu bara är vi.
Imorron blir det upp i ottan för att sjunga för Filippa som fyller 12 år.
Tänk vad tiden går men vi minns det som om det var nyss.
"
Nu blir det lite mera glögg och kanelmandlar och saffranskorpor innan det blir att krypa ner i renbäddde sängar, ljuvligt.
"
Tomtekramar från mej till er alla.

1 kommentar:

  1. Förlåt att jag inte orkade stanna en stund sist vi träffades! Livet har varit lite upp och ner ett tag och jag har tyvärr varit tröttare än vanligt....

    Hälsa Filippa grattis på 12-årsdagen!

    Stor God Jul-kram från Tintin

    SvaraRadera