fredag 18 december 2009

HHIII!!!!
"
Här är det -24*C nu, bbbrrrrrr. Min mun är stelfrusen.
När jag skjutade Filippa till skolan iförd samma klädsel fast idag tog jag en mörkt blå
morgonrock och en grå jacka med svart mössa till.
- Värst vad du var diskret idag,sa hon. Men måste du ha dom fula glasögonen?
-Du vet vad som gäller, ta av dej dom när vi kommer till skolan.
-Ja visst men om du vågar riskera att jag inte ser snödrivorna och kör fast. Du vet då måste jag stiga ur
och be om hjälp att komma loss.
-NEJ behåll dom på då men jag hoppar av i farten och du tittar åt det andra hållet, tack.
"
Tur för henne att det är lov för annars hade hon fått gått imorgon, hihi.
Här ska bakas lite idag. Filippa fyller ju år och då brukar jag göra lite extra bak.
Tänkte gör Leilas kardemummasnurror men ta i två påsar saffran med, det tror jag blir gott. Men det blir ju lite mer åxå.
"
Ett träningspass står åxå på schemat idag så det blir full huggning.
Har fixat fikat till fåglarna och det blir ett litet möte med en god kompis.
För ni har väl inte glömt att det är Fredg, bästa dagen av dom alla.
"
Vill ha lite varmare, tack. Gissa hur kallt vi har inne? Mmm kallt.
"
Må gott och glöm inte att njuta mitt i allt, kramar Åsa.

1 kommentar:

  1. Hahah jag dööör, vad underbart =)Jag kan både se och höra er framför mig hahaha....
    / Lena L

    SvaraRadera