onsdag 16 december 2009

Hallåj!
"
Ja tro det eller ej men jag är fortfarande vaken. Har precis duschat efter ett
spinningpuls pass och mannen har åkt iväg och DJ;at ikväll.
Ganska skönt att ha kvällen för sej själv iblnad.
"
Imorron är vi lediga tillammans och det ska bli härligt. Han nämnde något om att
han har en liten överraskning för mej, en liten dejt med gamla frun. Inte illa.
"
Har fått en del förfrågningar om mitt inlägg den 13/12.
Vad har du i taket i hörnet, ser nåt som skymtar bakom ljusstakarna.
Ja här ser ni, en grantopp som jag spryat med snösprej,
(kan för mitt liv inte komma på hur det stavas).
"
Där hänger den bra och mannen gillar den skarpt så ett tag funderade jag på att ta ner den.
Sån är jag, om han gillar det då undrar jag om det är ok.
Gillas det inte då brukar jag vara nöjd.
"
Nu blir det en kopp glögg sen en tidning och mys innan jag ska lägga mej.
Mysiga vänner kram på er, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar