måndag 14 december 2009

Hej hej!
Ja då var det en ny vecka med nya möjligheter.
För mej är det den veckan då
jag jobbar min sista dag i butiken, på Onsdag närmare bestämt.
Det har varit så roligt och jag har lärt känna en massa nya trevliga personer som jag tror att
jag kommer att fortsätta ha kontakt med.
Detta har ju öppnat en massa nya dörrar för mej och av all den glädje och respons jag fått
så har ett litet litet frö nu sakta men säkert börjat gro och en hel del ny ideér börjat ta form
Tänker inte tala om vad det är utan när det är klart och alla bitarna ligger på plats
så kommer jag såklart skriv om det.
Men en del planerande och en del möten kommer det att bli.
Det är ju inte säkert att jag lyckas heller.
Men det får tiden utvisa.
Önskar er alla en trevlig vecka, Åsa.

2 kommentarer:

  1. Hej söta du! Vad du en håller på att koka ihop så önskar jag dig lycka till! Det kommer gå bra för dig! Kram på dig!/ Tess

    SvaraRadera
  2. Hejsan Åsa!
    Hm, vad har du nu på gång - det verkar spännande och jag är ju såååå nyfiken!
    Lycka till med allt! Hörs/ses! Kram från Tintin

    SvaraRadera