fredag 11 december 2009

Hej!!
Vill bara önska er en trevlig kväll framför IDOL finalen.
Inte många som missar den ikväll även om man inte följt det slaviskt de övrig veckorna så detta avsnitt lämnas inte åt slumpen.
Idag och igår har jag hunnit med att umgås med en av mina gulliga vänner.
Bara myst och pratat pratat och ja, ni fattar.
Visst är det väl härligt när man kan göra det.
Men nu är det bråttom om jag ska hinna fixa till allt gott att äta och glögg och ja vi ska
stoppa i oss en hel del
go´saker ikväll och snart kommer alla och då vill jag bara umgås så det
är bäst att jag sätter fart nu.
Fikat det har jag gjort många gånger idag, ni då?
Kram Åsa.

2 kommentarer:

  1. Ja idag blir man spikad framför tven,hoppas erik vinner,tycker han är riktigt bra.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det väl vinnare båda två även om jag lätt skulle bli kär i Erik om jag varit i samma ålder förståss"Fniss!

    Vacker bild!
    Kram Marina

    SvaraRadera