torsdag 3 december 2009

Hej hej!
Här har vi det så kallt att jag är blå om läpparna fast jag är inne.
Men ni vet ju att vi har ju inte speciellt varmt där heller.
En synd i svart. Vill måla om en skänk och den kan bli som den på bilden ovan, så snyggt tycker jag.
Tråkiga nyheter; Jacob åkte skridskor i går i landslagsuttagningen och fick kliva av efter
tjugo minuter av smärta. Jag gråter inombords och tycker så jäkla synd om honom.
Han tränar och tränar och kämpar som en dåre för att hans dröm
ska bli verklighet och då är det en kille i Edsbyn som skadar honom så att han inte kan
leverera och inte åka skridskor.
Det är lätt att hålla sej för skratt nu ska ni veta.
Men han kommer igen och om två år är det dags igen och då får dom passa sej för då är
han nog rejält revanchlysten.
Hoppas bara att motivationen finns kvar då med.
Imorron min vänner är det den sista fredagsfikan med mej nere i butiken.
Jobbar min sista Fredag då så kom och mys med mej.
Få se vad jag hittar på för gott men något ska jag väl hitta på.
Nu blir det hjortronglögg och sen sängen för jag känner mej inte riktigt kry.
Kanske ses vi imorron, hoppas.
Kramisar Åsa.

2 kommentarer:

  1. Hej söta du! Något knas med min uppdatering av länken hit, den uppdaterar inte. Får kolla in oftare helt enkelt ;-) trist med skadan!!! Stackarn! Jag gillar också skåpet!!! Gillar den där lite mer amerikanska stilen! Mysigt! Hua för att frysa! Pysslade i pysselrummet igår, ouppvärmt där, brr!
    Kram på dig söta du! / Tess

    SvaraRadera
  2. Men Jösses vilket snyggt skåp! Vill ha!!! Tråkigt med grabben din, hoppas han inte tar det alltför hårt utan kommer igen! Trevlig helg! /Jenny

    SvaraRadera