tisdag 15 december 2009

Hallåj!
Ja då har jag snart varit vaken halv dan känns det som. Nu börjar jag bli lite trött faktiskt.
Men nu väntar ett spinningpass och jag ser fram emot att åka hem och vila ev måla och sakta ska jag köra.
Jisses va det är halt.
Har varit ute med bilen när jag skulle skjutsa Filippa till skolan.
-Du är så jäkla pinsam, sa hon.
-Om du tänker se ut sådär så kan du stanna vid församlingshemmet så går jag sista biten.
-Men ingen ser vad jag har på mej i bilen, sa jag.
-Bäst för dej det. Du skulle bara våga kliva ur den.
Hmm, ja ja. Ingen hit att morsan åker iförd knallröd morgonrock, svarta höga stövlar min bebisrosa mössa med jordens häng bak och som kronan på verket mina glasögon från -89.
Vilket läckert badrum, tyvärr inte mitt men drömma går ju.
Ha det bra alla snögubbar, Åsa.

6 kommentarer:

  1. =)))) Vilken härlig syn!! Så skönt att höra att andra oxå ser ut så när man kör barn=)))Jag har fått skäll av mina oxå=)
    Stor kram till dig goding..

    SvaraRadera
  2. Jösses vilket underbart badrum!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  3. hej

    min förstä besök här.

    Ö:Mi från köyhänkartano

    SvaraRadera
  4. Låter anvslappnat och skönt att bara ge sig iväg som man är!
    Vilket princessbadrum! det vore något att komma hem till iför din morgon kreation:-)
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Så där gjorde min mamma också... tills den gången då hon hämtat mig vid tåget så där klockan 4 på morgonen och vi blev stoppade av polisen. =)

    Ha en härlig vecka!

    Kram från Tintin

    SvaraRadera
  6. Hahaha fick jag mej ett gott skratt och det tackar jag för! Det låter ju himelens bekvämt och skönt att bara dra i väg så där MEN tänk om du får fel på bilen tex på gärdet, hahaah...........
    / Kram Lena L

    SvaraRadera