onsdag 1 april 2009

Fajitasallad.


Det är så med mej att om jag tycker om nåt så då kan jag äta det ofta. Som med denna sallad, Fajita. På en månad så äter jag den säkert 25 dagar av 30.
Skulle jag ta nåt annat till lunch så ramlar nästan Raringen och Ewe omkull, och det vore ju synd om dom skulle bli skadade mitt i allt ihopa, haha.



Här en jättefin zinkkruka (eller är det nån slags bläckplåt)? Från Villa Vanilj och Sofie har massor av fina krukor som man kan ha både inne och ute.



Här i ett av hörnen finns det massor av ögongodis och vill ha saker. Nu ropar dom på mej så jag visar mer en annan dag

Tack alla ni som besöker mej, kramisar Åsa.

2 kommentarer:

  1. Hej på dej!! Hoppas du har fått det lugnare omkring dej? Va kul att få se bröllopsfotot på er!!!Jättefina är ni! Åh, så mycket fina saker som man vill ha...Har dessvärre precis gjort räkningarna och insett att det inte blir några större inköp den här månaden....Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Vart var det affären låg nudå? Och när hade hon öppet? Är ett måste att kika in på frestelserna där!

    SvaraRadera